Schrijf hier je boekrecensie...

Lees hier de reacties op het boek

Heb je het boek gelezen en wil je ook een recensie schrijven?

Laat dan hieronder een berichtje achter voor op de website!

Leren Presteren

RECENSIES

Klik op de foto of tekst om de volledige recensie te lezen

Proficiat! Dit boek en bijhorende website bevatten belangrijke handvatten voor alle coaches, ongeacht de sport en het niveau waarop men werkt. Het legt tevens een boeiende link tussen de verschillende sporten. Klasse...

Lees hier de reacties van overige lezers

"In mijn 20 jarige loopbaan als professioneel oceaan zeiler het ik veel geleerd op gebied van samen werken. Hoe het niet moet, hoe het wel kan en hoe je in moeilijke omstandigheden toch een top prestatie kan neer zetten. Ik heb dit voor mij zelf samengevat in mijn eigen We By Me theorie. Wat echt super gaaf is dat het boek Leren Presteren alles onderstreept van wat ik geleerd heb en het geeft me de theorie die ik nodig heb om mijn ervaringen verder te delen met andere teams! Een must have: duidelijk en to the point zoals wij sporters het graag willen hebben!"

Wat een top boek heb je geschreven! Ik ben het aan het lezen en er staan een hoop handvatten in. Echt top!! Nog een kleine toevoeging: mijn vrouw is manager van een afdeling van een vrij grote onderneming en ook zij ziet toepassingen om punten uit je boek toe te passen. Het boek is dus breed inzetbaar.

Waardevol boek voor coaches, maar ook voor docenten die het profiel trainer/coach geven aan een opleiding Sport en Bewegen, fijn dat je de wetenschap vertaalt heb naar een praktisch bruikbare informatie. Door de kennis en vaardigheden toe te passen zal ik weer stappen maken om mijzelf, mijn sporters en studenten een stap verder te helpen. Mijn wedstrijdsporters hebben in November het sportwiel, performance profiel en het formulier doelen stellen ingevuld en ik heb het besproken met ze. Dit biedt veel inzicht op weg naar het seizoen. Komende periode staat in teken van bijhouden ontwikkelingen en werken aan zelfvertrouwen.

Naam (deze verschijnt op de website)
E-mail
Functie (optioneel)
Schrijf hier je recensie...

Ik heb jouw boek “Leren presteren” in mijn bezit! Pakkend en inhoudelijke aanvulling voor het praktisch toepasbaar vervolg vanuit HumanHabits. Ik ga het aanbevelen bij mijn klanten en gebruiken in mijn “Effectieve Sport Coaching” van trainer-coaches uit de sportbranche. Thanks

Als experiment heb ik mijn jongens (15 jaar) laten visualiseren voor de westrijd. Ik had eigenlijk gedacht dat ze het maar raar zouden vinden om zichzelf in te beelden om "in de flow" te zitten en dan in gedachten "die geweldige acties" te maken vlak voor de westrijd, maar het is inmiddels routine. Zelfs nu we geen kleedkamer meer hebben (wegens corona) en we soms buiten in de stromende regen staan, willen ze toch dat ik elke week weer hetzelfde riedeltje opnoem (de verkorte versie van een van jouw oefeningen). En dat zonder competitie en met alle afleiding die de tegenstanders of vertekkende teams soms vormen. Omdat dit goed werkte zijn we ze ook maar op hun energie en mindset gaan coachen. Nu roepen ze allemaal "reset" als ze merken dat dingen niet lukken. Machtig mooi om te zien welke stappen we als team al gemaakt hebben. Het boek en de website zijn dus ook nuttig voor sporters waarbij plezier ver boven presteren staat ;).